۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

سردار خرم؛‌

فرقه و قبيله گرايي آفت وحدت در جوامع اسلامي

فرقه و قبيله گرايي آفت وحدت در جوامع اسلامي

اروميه - خبرگزاري مهر:‌فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي فرقه و قبيله گرايي را آفت وحدت در جوامع اسلامي دانست و گفت: استكبار جهاني ازاين موضوع سو استفاده مي كند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ سردار عابدين خرم ظهر سه شنبه در همایش وحدت عشایر منطقه دشت بیل اشنویه با بيان اينكه فرقه گرایی و قبیله گرایی در برخي کشورهای اسلامی مشاهده مي شود،‌ افزود: عدم هوشياري و حفظ بصيرت مردم در ايران اسلامي نيز مي تواند موجب نفوذ جريان انحرافي از وهابيت در كشور شود.

وي ايجاد وحدت در بين مسلمانان را مهمترين هدف از قيام مردم بر عليه رژيم ستم شاهي دانست و اظهار داشت:‌ خوشبختانه مردم ايران اسلامي با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري در طول 3 دهه گذشته با حفظ وحدت و همدلي در همه برهه هاي حساس تاريخي اقدام مدبرانه انجام داده اند.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي نام گذاري ميلاد نبي مكرم اسلام(ص) با عنوان هفته وحدت توسط رهبر كبير انقلاب اسلامي ايران را براي تقويت وحدت، جلوگيري از سو استفاده هاي استكبار و نقش بر آب كردن توطئه هاي آنان دانست.

سردار خرم ضمن تاكيد بر اينكه ظرفیت وحدت بخش دین اسلام نباید جای هیچگونه تفرقه ای را در جوامع اسلامی باقی بگذارد، ادامه داد:  عدم تبعیت از آموزه های اسلام و پیامبر بزرگ اسلام (ص) توسط شیاطینی انجام می شود که دست پرورده استکبار جهانی و صهیونیسم هستند.

وي با بيان اينكه دولتهاي استكباري در سراسر جهان بويژه كشورهاي مسلمان با حمایت های مادی و مالی از دشمنان اسلام به بزرگترین عامل نفاق و تفرقه در جهان اسلام مبدل شده اند،‌ گفت:‌ متاسفانه امروز در کشورهای اسلامی تفرقه و نفاق نفوذ و مسلمانان را به جان هم انداخته است.

کد خبر 2218670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha